Regulamin sklepu
1. Rejestracja w sklepie
2. Koszyk i zamówienia
3. Potwierdzanie zamówień
4. Ceny
5. Dostępność
6. Realizacja zamówienia
7. Sposoby płatności
8. Wysyłka towaru
9. Anulowanie zamówienia
10. Reklamacje
11. Gwarancja
12. Zwrot towaru
13. Rozszerzone prawo zwrotu towaru
14. Ochrona danych osobowych
15. Właściciel sklepu Muzyczny.pl
16. Dodatkowe materiały
17. Postanowienia końcowe
1. Rejestracja w sklepie
Dokonywanie zakupów w sklepie nie wymaga rejestracji.
Przy każdym produkcie znajduje się pole „do koszyka” (ikonka koszyk). Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na „Twój koszyk”. Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na „potwierdź zakup”. Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na „prześlij dane” nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację pod adres zamowienia@muzyczny.pl (podając numer zamówienia w tytule wiadomości).
W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez sprzedającego lub dokonane telefoniczne.
4. Ceny
Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Wszystkie ceny są aktualne.
5. Dostępność
Wszystkie towary prezentowane na stronie internetowej Sklepu Muzyczny.pl posiadają dokładną informację o dostępności oraz jednostce miary. Sprzedawca gwarantuje, że zamówienia złożone na towary z informacją „Towar dostępny” będą realizowane niezwłocznie – najbliższą spedycją z magazynu sklepu (dotyczy zamówień z szybką metodą płatności lub płatności za pobraniem).
6. Realizacja zamówienia
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu Muzyczny.pl oznaczone symbolem „Chwilowy brak towaru w magazynie”). W przypadku braku potwierdzenia zamówienia, realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia. Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 10.00-18.00. Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.
7. Sposoby płatności
Istnieje pięć możliwych sposobów płatności za zamówienie:
1. Przelew
Towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jest pokazana w koszyku oraz w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować opóźnienia w jego realizacji.
2. Pobranie
Forma płatności możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000 zł. Towar wysyłamy za pobraniem – zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub UPS. Należną kwotę zamawiający wypłaca kurierowi w momencie odbierania przesyłki. Jest to najszybsza forma realizacji zamówienia.
3. Płatność kartą
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora kart.
W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmują się firmy eCard S.A. i PayU S.A., które występuja jako pobierający opłatę. Obsługiwane karty to: karty VISA, MasterCard.
4. Płatność e-przelewem
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora e-przelewów.
W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmują się firmy eCard S.A. i PayU S.A., które występują jako pobierający opłatę. Obsługiwane e-przelewy to: Credit Agricole przelew Online, Banki Spółdzielcze z Grupy SGB i BPS, db Transfer, ePrzelew z Idea Bank, ePrzelew z ING, ePrzelew z Volkswagen Bank, e-transfer Pocztowy24, Eurobank płatność online, Meritum Bank Przelew, Millennium, mTransfer, MultiTransfer, Pay Way Toyota Bank, Pekao24 Przelew, Płać z Getin Bank, Płać z Idea Bank dla Klientów Idea Cloud, Płać z Noble Bank, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO, Płacę z Orange, Płacę z PeoPay, Płacę z Plus Bank, Płać z BOŚ, Płatność z mPay, Płatności BLIK, Przelew z BPH, Przelew24 BZWBK, SkyCash – platforma płatności mobilnych, T-Mobile Usługi Bankowe.
5. Płatność Masterpass
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora eCard S.A.
W naszym imieniu obsługą płatności Masterpass zajmuje się firma eCard S.A. z siedzibą w Gdańsku, która występuje jako pobierający opłatę.
6. Płatność Sofort Banking
Towar wysyłamy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
W naszym imieniu obsługą płatności Sofort zajmuje się firma SOFORT GmbH Fußbergstraße 1, 82131 Gauting.
7. Kredyt ratalny
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank zakończenia procesu przyznania kredytu ratalnego. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do Banku udzielającego kredytu.
W naszym imieniu obsługą kredytów ratalnych zajmuje się firma:
a) Credit Agricole Bank Polska S.A. – proszę zapoznać się z procedurą ratalną
M. Ostrowski Sp. j. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
b) Santander Consumer Bank S.A. – proszę zapoznać się z procedurą ratalną
c) PayU S.A. – proszę zapoznać się z procedurą ratalną
8. Gotówka w siedzibie firmy M.Ostrowski sp.j. we Wrocławiu
Sposób płatności wybierany jest w oknie formularza zamówienia.
8. Wysyłka towaru
Towar dostarczany jest przez firmę kurierską InPost, UPS, InPost Paczkomaty 24/7, DPD, DHL, GLS lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki dzielimy na dwie grupy:
1. Płatne
-
- przy płatności przelewem tradycyjnym, karta płatnicza, e-przelewy, raty:
-
-
- InPost Paczkomaty 24/7:
gabaryt A (8x38x64 cm, do 12 kg): 12 zł
gabaryt B (19x38x64 cm, do 12 kg): 12 zł
gabaryt C (41x38x64 cm, do 12 kg): 12 zł
Pełna lista paczkomatów obsługujących usługę InPost Paczkomat 24/7Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem InPost Paczkomaty 24/7, o łącznej wartości nie przekraczającej 1000 zł i łącznej wadze do 12 kg.
- Poczta Polska priorytet: koszt 10 zł,
Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem „Ekonomicznej przesyłki pocztowej”, o łącznej wartości nie przekraczającej 150,- zł i łącznej wadze do 200g. Paczki są nadawane we wtorki i czwartki. - Orlen Paczka przesyłka standardowa: koszt 10 zł,
- InPost Paczkomaty 24/7:
-
-
-
- Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem „Orlen Paczka” i wartości towaru nie przekraczającej 500 zł. Paczki są nadawane we wtorki i czwartki.
-
Pełna lista punktów obsługujących usługę Orlen Paczka
-
-
- InPost Kurier przesyłka standardowa: koszt 18 zł,
- InPost Kurier przesyłka standardowa: koszt 18 zł,
-
-
-
- UPS przesyłka standardowa: koszt 18 zł,
- UPS przesyłka standardowa: koszt 18 zł,
-
-
- przy płatności za pobraniem:
- InPost Kurier przesyłka standardowa: koszt 21 zł,
- przy płatności za pobraniem:
Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 5000zł.
-
-
- UPS przesyłka standardowa: koszt 18 zł,
Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000zł.
- UPS przesyłka standardowa: koszt 18 zł,
-
2. Bezpłatne
-
-
- dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.
Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem „PACZKA W RUCHU”.
Odbiór przesyłki odbywa się we wskazanym przez klienta kiosku ruchu.
Pełna lista lokalizacji kiosków ruchu
- dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.
-
-
-
- dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.
Opcja dostępna dla wybranych towarów oznaczonych symbolem InPost Paczkomaty 24/7.
Odbiór przesyłki odbywa się we wskazanym przez klienta paczkomacie.
Pełna lista lokalizacji paczkomatów dla usługi InPost Paczkomaty 24/7
- dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą.
-
-
-
- dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą, pobranie.
Decyzja o sposobie wysyłki podejmowana jest przez handlowca realizującego zamówienie. Klient informowany jest o tym w e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia.
- dla zamówień o wartości co najmniej 149zł i płatności przelewem, e-przelewem, kartą płatniczą, pobranie.
-
-
- Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.
-
- Uwaga:
-
-
- kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
- sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp. Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier powinien dysponować. Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem.
-
Terminy doręczeń przesyłek:
1. InPost Kurier: przesyłka dostarczana jest do 2 dni roboczych. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy InPost telefonicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie inpost.pl. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy InPost lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy InPost.
2. InPost Paczkomaty 24/7, czas dostawy do 3 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia paczkomacie.
3. Paczka w ruchu, czas dostawy do 5 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia kiosku.
4. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, czas dostawy od 2 do 14 dni. W przypadku nie odebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo. Przesyłkę taką odbieramy wówczas na wskazanej przez listonosza placówce pocztowej.
5. UPS, DPD, DHL, GLS: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy UPS telefonicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie www.ups.com.
Przesyłka po nieudanej pierwszej próbie doręczenia zostaje przekierowana do pobliskiego Access Point (https://www.ups.com), a pod adresem pozostawiane jest awizo z niezbędnymi informacjami. W przypadku gdy odbiorca nie może odebrać przesyłki z Access Point, powinien zgłosić taką informacje na infolinii UPS (22-534-00-00), a kurier podejmie kolejną probe doręczenia w następnym dniu roboczym.
Powyższe warunki dostarczania przesyłek obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są dla każdego zamówienia indywidualnie.
9. Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy wysłać e-mail na adres: sklep@muzyczny.pl, podając w tytule identyfikator zamówienia, lub zadzwonić do handlowca realizującego zamówienie. Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
10. Reklamacje
Reklamację produktu zakupionego w muzyczny.pl zalecamy zgłosić poprzez formularz naprawy na stronie http://muzyczny.pl/RMA co w znaczący sposób skróci czas rozpatrywania zgłoszenia. Dla sprzedaży konsumenckiej, niezwiązanej z prowadzeniem działalności gospodarczej, oferujemy bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. Pokrywamy wówczas koszty transportu towaru w obie strony.
Jak wygląda proces składania reklamacji?
-
-
- Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego pod linkiem powyżej.
- Otrzymasz e-mail lub SMS z numerem reklamacji (RMA) oraz instrukcją postępowania – może to zająć nawet dwa dni robocze.
- Numer RMA należy umieścić na paczce obok listu przewozowego (można go nanieść na naklejkę SERWIS).
- Wyślij paczkę do naszego serwisu lub dostarcz do sklepu stacjonarnego.
- Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy (jeśli była konieczna).
Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu w taki sposób aby wykluczyć możliwość jego uszkodzenia.
-
-
- W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:
Serwis M.Ostrowski sp.j.
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie
Telefon (71) 79 74 605
e-mail: serwis@muzyczny.pl
-
- Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
-
- W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny.]
-
- Na odbiór reklamowanego produktu masz 30 dni od otrzymania od nas powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli nie odbierzesz go w tym terminie, pisemnie wezwiemy Cię do jego odebrania w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania (i/lub otrzymania informacji o niepodjęciu wezwania). Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu będziemy mogli naliczać opłatę z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata równa jest średniej stawce za 1m2 najmu ubezpieczonej, ogrzewanej i chronionej powierzchni magazynowej aktualnie obowiązującej we Wrocławiu. Będziemy ją naliczać za każdy rozpoczęty miesiąc przechowywania.
11. Gwarancja
Towary zakupione w sklepie muzyczny.pl podlegają gwarancji:
-
-
- 24-miesięcznej – w przypadku sprzedaży konsumenckiej, niezwiązanej z działalnością gospodarczą
- 12-miesięcznej – w przypadku umów zawieranych pomiędzy przedsiębiorcami
licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią towary używane lub pochodzące z ekspozycji, które oferowane są w dziale Wyprzedaż (B-Stock) – na te każdorazowo udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Towar taki jest zawsze jednoznacznie opisany jako używany, niesprawny, niepełnowartościowy, uszkodzony, wyprzedażowy, poekspozycyjny, B-Stock lub którekolwiek z powyższych.
-
-
- Uprawnienie to nie wyłącza ani nie ogranicza warunków gwarancji udzielanych niezależnie przez producenta, importera, uprawnionego przedstawiciela producenta lub tego, który daje gwarancję na produkt, wystawia oświadczenie gwarancyjne lub udziela zapewnień o gwarancji produktu. Warunki gwarancyjne określa wówczas zewnętrzny gwarant.
-
- Muzyczny.pl zobowiązuje się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany.
-
- Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
-
- Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.
-
- Szczegółowe warunki gwarancji określa Karta Gwarancyjna.
-
- W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny.]
12. Zwrot towaru
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki.
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość – wersja PDF
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość – wersja DOC
Formularz można przesłać drogą elektroniczną na e-mail: zwroty@muzyczny.pl.
Przesyłkę zwrotną należy zaadresować na:
Zwrot Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie
tel. 717974605
Zachęcamy również do zapoznania się z rozszerzonym, 30-dniowym terminem zwrotu.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną, inną niż przewoźnik.
3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.
4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych.
5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Jeśli to możliwe – oznaczyć przesyłkę naklejką ZWROT, przyspieszy to odesłanie środków i rozpatrzenie zwrotu.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
7. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
8. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów.
9. Konsument kupujący produkt w zestawie z innym produktem, zawiera umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Nie przewidujemy możliwości jej częściowego utrzymania, jeśli konsument skorzysta z prawa odstąpienia co do części tej umowy. Może odstąpić od umowy jedynie w całości. Jeśli odstąpi od umowy sprzedaży produktu zakupionego w zestawie z innym produktem, jest zobowiązany do zwrotu całego zestawu produktów. Gdy odstępuje od umowy sprzedaży, odstępuje też od umów dodatkowych wobec umowy sprzedaży. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do głównego produktu za 1 grosz, 1 złoty lub zupełnie gratis.
10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
-
-
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism (z wyjątkiem umowyo prenumeratę);
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
11. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
-
13. Rozszerzone prawo zwrotu towaru
1. Sklep Muzyczny.pl ustanawia wydłużone prawo odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia objęcia zakupionego towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną. Oprócz ustawowego 14- dniowego prawa zamawiającego do odstąpienia od umowy, Sklep Muzyczny.pl oferuje Klientom dodatkowe prawo odstąpienia od umowy w ciągu następnych 16 dni po upływie ustawowego terminu.
2. Poniżej określone warunki odstąpienia obowiązują wyłącznie w okresie od 15 do 30 dnia licząc od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną.
3. Klient może odstąpić od umowy i dokonać zwrotu otrzymanego towaru bez podania przyczyny w terminie określonym w pkt. 2, odsyłając go z powrotem. Termin zwrotu uznaje się za zachowany w przypadku nadania przesyłki z towarem w terminie określonym w pkt. 2.
4. W celu skorzystania z rozszerzonego prawa do odstąpienia od umowy należy odesłać towar wraz z informacją, że Klient rezygnuje z zakupu na podstawie rozszerzonego prawa zwrotu towaru.
5. W przypadku, gdy towar nie może zostać wysłany w formie paczki, Sklep Muzyczny.pl odbierze dany towar za pośrednictwem wskazanej przez siebie firmy przewozowej. W takim przypadku przed odesłaniem towaru Klient powinien skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem zwroty@muzyczny.pl.
6. Rozszerzone prawo odstąpienia od umowy obejmuje wyłącznie umowy zawierane na odległość.
7. Koszty przesyłki lub transportu towaru w przypadku zwrotu towaru obciążają Klienta.
8. Koszty przesyłki towaru przy zakupie nie podlegają zwrotowi.
9. W przypadku zamówienia oprogramowania lub zabezpieczonych nośników danych, takich jak płyty CD, DVD, a także w przypadku prasy i wydawnictw muzycznych prawo do rozszerzonego odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie w sytuacji, gdy dany towar zostanie zwrócony w nienaruszonym opakowaniu foliowym lub z nieuszkodzonym zabezpieczeniem.
10. Prawo do rozszerzonego zwrotu nie przysługuje Klientowi w sytuacji, gdy towary zostały wyprodukowane z uwzględnieniem wskazanych przez Klienta specyfikacji, w przypadku artykułów podlegających zużyciu w toku użytkowania (np. pałki i naciągi perkusyjne, struny gitarowe, żarówki, przewody, stroiki), towarów sprzedawanych na metry, a także towarów, które nie mogą zostać zwrócone i ponownie sprzedane ze względów higienicznych, jak ustniki czy harmonijki ustne.
11. Sklep Muzyczny.pl ma prawo do odpowiedniego wynagrodzenia za korzystanie przez Klienta z towaru w okresie, w którym towar pozostawał do dyspozycji klienta po upływie 14 dni od otrzymania towaru, w przypadku skorzystania z możliwości rozszerzonego odstąpienia od umowy po tym terminie.
12. Klient korzystający z prawa do zwrotu towaru po upływie 14 dni od otrzymania towaru ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech i funkcjonowania rzeczy. Klient jest zwolniony z odpowiedzialności, jeżeli uszkodzenie towaru nastąpiło w następstwie użycia towaru w celu stwierdzenia jego cech i funkcjonowania, jakie możliwe byłoby w miejscu sprzedaży stacjonarnej. Klient nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli używał towaru w sposób odpowiadający jego przeznaczeniu i właściwościom, nie powodując wyeksploatowania uniemożliwiającego ponowną sprzedaż produktu jako pełnowartościowego.
13. W celu zabezpieczenia roszczeń wynikających ze zmniejszenia wartości towaru, który Klient zwrócił korzystając z rozszerzonego prawa zwrotu, Sklep Muzyczny.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu zapłaty przez Klienta odpowiedniej sumy pieniężnej tytułem odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy. Odszkodowanie z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy stanowić będzie różnicę pomiędzy ceną towaru sprzedanego Klientowi, a wartością towaru uszkodzonego. W powyżej określonej sytuacji Sklep Muzyczny.pl wezwie Klienta do zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej tytułem odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy. Jeżli Klient uiści kwotę tytułem odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy, Sklep Muzyczny.pl niezwłocznie zwróci Klientowi uiszczoną przez Klienta cenę towaru. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego w wezwaniu do zapłaty terminu, Sklep Muzyczny.pl ma prawo potrącić odszkodowanie z uiszczonej przez Klienta płatności za towar. W tym celu Sklep Muzyczny.pl złoży Klientowi oświadczenie o potrąceniu, a następnie Sklep Muzyczny.pl niezwłocznie zwróci Klientowi pozostałą po potrąceniu kwotę.
14. Ochrona danych osobowych
W związku z wymaganiami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej rozporządzeniem informujemy, że Administratorem podanych przez Pastwa danych osobowych jest:
M. Ostrowski Sp. J.
al. Armii Krajowej 5, 50-541 Wrocław
NIP: PL8992429726, REGON: 932711521, KRS: 0000069431.
Dane osobowe, przetwarzane w związku z zawarciem i wykonaniem umowy, będą przetwarzane nie dłużej niż do upływu terminu po którym przedawniają się ewentualne roszczenia związane z zawartą umową, chyba, że z przepisów prawa będzie wynikać dłuższy okres. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umownym, a ich brak uniemożliwia zawarcie i wykonanie umowy. W tym przypadku nie jest wymagana Pani/Pana zgoda a przetwarzanie danych osobowych gdyż zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej, dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia informacji o oferowanych przez Administratora produktach i usługach. W takim przypadku dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody lub do czasu ustania celu dla jakiego dane zostały zgromadzone. Podanie danych jak i wyrażenie zgody jest dobrowolne. Podanie danych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym, jednak ich brak uniemożliwia otrzymywanie komunikacji marketingowej.
Jeżeli nie wyrażą Państwo sprzeciwu odbiorcą Państwa danych osobowych, w tym adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie w sklepie https://muzyczny.pl, będzie organizator programu „Zaufane Opinie” to jest Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 182, który wyśle Państwu na podany adres e-mail ankietę badającą satysfakcję klientów z dokonanego zakupu. Jeżeli wystawią Państwo opinię to Państwa nazwa zostanie zanonimizowana (inni użytkownicy zobaczą tylko pierwszą i ostatnią literę z nazwy użytkownika z adresu email).
Informujemy o przysługującym Pani/Panu prawie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych, a także o prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu chęci wycofania udzielonej zgody lub skorzystania z innych uprawień należy skontaktować się z Administratorem
listownie: M. Ostrowski Sp. J., al. Armii Krajowej 5, 50-541 Wrocław
telefonicznie: +48 71 79 74 600
email: ido@muzyczny.pl
Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołujących wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani/Pana wpływające, w tym do profilowania.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności, Polityce cookies i Regulaminie Sklepu
15. Właścicielem sklepu Muzyczny.pl jest firma:
M.Ostrowski sp.j.
al. Armii Krajowej 5
50-541 Wrocław
NIP: 899-24-29-726
REGON: 932711521
Tel. (71) 79-74-600
Fax (71) 79-74-615
e-mail: sklep@muzyczny.pl
Konta bankowe:
Dla płatności realizowanych w Złotych Polskich
Bre Bank (mBank)
43 1140 2004 0000 3402 3569 0284
mBank BRE BANK
74 1140 1140 0000 2435 3500 1001
Dla płatności realizowanych w Euro:
Bre Bank (mBank)
PL47114011400000243535001002
Swift Code: BREXPLPWWRO
Dla płatności realizowanych w Funtach Brytyjskich:
Bre Bank (mBank)
PL25114011400000243535001010
Swift Code: BREXPLPWWRO
Dla płatności realizowanych w Koronach Czeskich:
Bre Bank (mBank)
PL68114011400000243535001012
Swift Code: BREXPLPWWRO
16. Dodatkowe materiały:
1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.),
2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z późn. zm.)
17. Postanowienia końcowe
1. Złożenie zamówienia stanowi akceptację niniejszego regulaminu.
2. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie internetowej muzyczny.pl wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na głównej stronie internetowej Sklepu muzycznego przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.
3. Klienci posiadający Konto Użytkownika Sklepu muzycznego zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
4. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów, którzy nie zrezygnują z Konta Użytkownika Sklepu w terminie 14 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu, dokonanego zgodnie z pkt. 17 ust. 3 powyżej.
5. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 21 października 2015 r.