NOWOŚĆ! Pianino cyfrowe Kawai CN-37 o brzmieniu światowej klasy fortepianów koncertowych

Słusznie posiadające miano pianin i fortepianów akustycznych klasy Premium instrumenty Shigeru Kawai stanowią kluczowy element wielu sal koncertowych i instytucji muzycznych na całym świecie. Pianina i fortepiany koncertowe Kawai cenione są przede wszystkim za niesamowitą jakość brzmienia, klarowność i niezrównany zakres dynamiki. Pianino cyfrowe Kawai CN-37 zostało wyposażone w brzmienia flagowych fortepianów Kawai SK-EX, czyli instrumentów tworzonych ręcznie przez profesjonalnych rzemieślników w laboratorium Shigeru Kawai w Japonii i uznawanych na całym świecie za jedne z najlepszych fortepianów swojej klasy.

Co więcej, model Kawai CN-37 zawiera dodatkowo brzmienia cenionych fortepianów profesjonalnej serii Kawai EX wybieranych przez profesjonalnych pianistów podczas tak renomowanych wydarzeń pianistycznych, jak międzynarodowe konkursy im. Chopina, Czajkowskiego i Rubinsteina. Zarówno brzmienia fortepianów Kawai SK-EX, jak i Kawai EX zostały wiernie odwzorowane za pomocą próbkowania każdego z 88 klawiszy w technologii Harmonic Imaging™, wytyczając tym samym nowy standard jakości brzmienia pianin cyfrowych.

Spersonalizowana regulacja pianistyczna

Wiedza i umiejętności doświadczonych specjalistów to najważniejszy aspekt w drodze do uzyskania najlepszej jakości pianina czy fortepianu akustycznego. Poza strojeniem, profesjonalny technik budowy pianin stosuje ogromny wachlarz regulacji i poprawek dot. Prawidłowego wydobywania brzmienia z instrumentu, dzięki czemu może on zabrzmieć w pełni swoich możliwości.

Obecna w Kawai CN-37 funkcja Virtual Technican symuluje wszystkie te regulacje cyfrowo umożliwiając wymagającym muzykom kształtowanie i regulowanie każdego wybranego aspektu tak, by dopasować brzmienie instrumentu do własnych potrzeb. Możesz wpływać na opór klawiszy, regulować młoteczki i wyrazistość przydźwięków, tłumienie i zakres rezonansu. Możliwe jest nawet precyzyjne strojenie czy regulacja charakterystyki pojedynczych dźwięków.

Dagmara Naczk