NOWOŚĆ 2017: pianino cyfrowe Yamaha CLP-625 serii Clavinova

Yamaha CLP-625 to model najnowszej serii 600 od Yamaha, tworzony z myślą o początkujących, jak i bardziej zaawansowanych muzykach poszukujących pierwszego pianina cyfrowego. Seria 600 dedykowana jest przede wszystkim początkującym, poszukującym jednakże instrumentu z wyższej półki jakości.

Yamaha CLP-625 – najwyższa funkcjonalność i wysokiej klasy brzmienia

Yamaha CLP-625 wyposażona została w próbki brzmień profesjonalnych fortepianów akustycznych Yamaha CFX oraz Bösendorfer Imperial oraz wysokiej klasy akcję klawiatury Graded Hammer 3X (GH3X), w której zadbano o zaawansowane detale, jak m.in. symulacja wymyku. Całkowitą nowością dostępną w modelu Yamaha CLP-625 są próbki Yamaha CFX w stereo, co w połączeniu z dobrej jakości słuchawkami skutkuje niesamowitym efektem audio. Yamaha CLP-625 to ponadto próbki odwzorowujące efekt Key-Off oraz symulacja rezonansu i tłumienia strun. Pianina cyfrowe dla początkujących nigdy nie brzmiały lepiej!

Yamaha CLP-625 – pianino cyfrowe na miarę XXI wieku

Yamaha CLP-625 to ponadto instrument wpisujący się w wymogi współczesnych pianistów, potrzebujących nie tylko wysokiej jakości instrumentu do ćwiczeń, którego mechanika jest niebywale autentyczna a dostępne brzmienia bardzo realistyczne. Istotny aspekt stanowi również dostępność i funkcjonalność sprzętu. Yamaha CLP-625 możesz podłączyć z powodzeniem do swojego urządzenia iOS lub komputera poprzez standardowe złącze USB. Dzięki temu możesz znacznie poszerzyć możliwości Yamaha CLP-625 poprzez dedykowane aplikacje.

Yamaha CLP-625 – płynne przejścia tonalne płynnie dopasowane do nacisku klawiszy

Brzmienie pianina akustycznego wycisza się po dłuższym czasie. Pianiści mogą wpływać na głośność, jak i dynamikę brzmienia poprzez zwykłą manipulację siłą nacisku na klawisze. Modele serii Clavinova wyposażone zostały w długie, dokładnie spróbkowane nagrania dźwięków danych klawiszy, a następnie zreprodukowane poprzez technologię Yamaha by w rezultacie osiągnąć płynne przejścia tonalne zależne od siły nacisku na klawiaturę przez grającego.

Dagmara Naczk