NOWOŚĆ 2017: pianino cyfrowe Yamaha CLP-625 serii Clavinova

Yamaha CLP-625 to model najnowszej serii 600 od Yamaha, tworzony z myślą o początkujących, jak i bardziej zaawansowanych muzykach poszukujących pierwszego pianina cyfrowego. Seria 600 dedykowana jest przede wszystkim początkującym, poszukującym jednakże instrumentu z wyższej półki jakości.

Yamaha CLP-625 – najwyższa funkcjonalność i wysokiej klasy brzmienia

Yamaha CLP-625 wyposażona została w próbki brzmień profesjonalnych fortepianów akustycznych Yamaha CFX oraz Bösendorfer Imperial oraz wysokiej klasy akcję klawiatury Graded Hammer 3X (GH3X), w której zadbano o zaawansowane detale, jak m.in. symulacja wymyku. Całkowitą nowością dostępną w modelu Yamaha CLP-625 są próbki Yamaha CFX w stereo, co w połączeniu z dobrej jakości słuchawkami skutkuje niesamowitym efektem audio. Yamaha CLP-625 to ponadto próbki odwzorowujące efekt Key-Off oraz symulacja rezonansu i tłumienia strun. Pianina cyfrowe dla początkujących nigdy nie brzmiały lepiej!

Yamaha CLP-625 – pianino cyfrowe na miarę XXI wieku

Yamaha CLP-625 to ponadto instrument wpisujący się w wymogi współczesnych pianistów, potrzebujących nie tylko wysokiej jakości instrumentu do ćwiczeń, którego mechanika jest niebywale autentyczna a dostępne brzmienia bardzo realistyczne. Istotny aspekt stanowi również dostępność i funkcjonalność sprzętu. Yamaha CLP-625 możesz podłączyć z powodzeniem do swojego urządzenia iOS lub komputera poprzez standardowe złącze USB. Dzięki temu możesz znacznie poszerzyć możliwości Yamaha CLP-625 poprzez dedykowane aplikacje.

Yamaha CLP-625 – płynne przejścia tonalne płynnie dopasowane do nacisku klawiszy

Brzmienie pianina akustycznego wycisza się po dłuższym czasie. Pianiści mogą wpływać na głośność, jak i dynamikę brzmienia poprzez zwykłą manipulację siłą nacisku na klawisze. Modele serii Clavinova wyposażone zostały w długie, dokładnie spróbkowane nagrania dźwięków danych klawiszy, a następnie zreprodukowane poprzez technologię Yamaha by w rezultacie osiągnąć płynne przejścia tonalne zależne od siły nacisku na klawiaturę przez grającego.

Dagmara Naczk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *